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Potencialização de Recursos Pessoais através do aprendizado e desenvolvimento da língua inglesa. 70R$/h
Natalia
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Potencialização de Recursos Pessoais através do aprendizado e desenvolvimento da língua inglesa.

Aulas particulares de inglês baseadas nas necessidades individuais dos alunos. Utilização de diferentes estilos de aprendizagem para facilitar à aquisição real da língua, visando o desenvolvimento desta habilidade, ocasionando desta forma a abertura de novas possibilidades para realizações pessoais e profissionais.
Incluem atividades que estimulam a associação do idioma inglês aos recursos internos do individuo e do seu meio pessoal/social/profissional de forma a despertar maior interesse e consequentemente promover um contato mais constante com a língua.

O material escolhido é baseado nas características de aprendizado de cada aluno, identificadas em entrevista inicial e durante o desenvolver do curso e nos objetivos especificados para o uso do idioma.

As aulas podem ser de 60min, 90min ou 120min, dependendo da disponibilidade e valores combinados. Sugiro normalmente as aulas de 90 min pois acho que são mais produtivas.
Horários disponíveis: A verificar com aluno.
Avaliações acontecem no decorrer curso, podendo ser em forma de provas escritas, exercícios verbais ou atividades vivenciais. Após as avaliações, se identificado pontos no qual o aluno apresentou maior dificuldade, estes são trabalhados mais intensivamente, provendo assim um aprendizado contínuo e eficaz.
O foco das aulas pode ser estruturado com base nas seguintes premissas:

Comunicação Básica - Conhecimento focado à comunicação primária da língua.
Conhecimento Específico - Para atender a uma necessidade determinada e alcançar um objetivo específico. (Preparação para uma viagem, para atendimento à estrangeiros, apresentações/participações em reuniões, preparação para provas e entrevistas).
Conhecimento Especializado - Ensilo da língua direcionada a uma área especifica. (Desenvolvimento de projetos, financeiro, administrativo, restaurante, hotel, etc).
O objetivo é tornar os alunos comunicativamente competentes no idioma inglês, possibilitando o uso apropriado da língua no seu contexto social e profissional, envolvendo competência gramatical e habilidades sociolinguísticas e discursivas promovendo uma comunicação real e assim, ampliando seus potenciais.

Normalmente sugiro aulas de 1:30hrs pois acredito serem mais produtivas. O valor da aula de 90min é R$85,00.

Aulas de 1hr, R$70,00
Aulas de 2hrs R$100,00

Informações práticas sobre Natalia

Ensino inglês. Aulas disponíveis para os nível(is) 3º ano do ensino médio, ensinos superiores, formação para adultos, A1, A2, B1, B2, C1, C2, outros, iniciante, intermediário, avançado.

Dou aulas presenciais em minha casa ou na casa do aluno.

Experiências de Natalia

Vivência do mercado norte-americano, tendo residido no exterior por 13 anos. Possui fluência na língua inglesa, e atua como professora desde 2012. Foi professora da Wizard anteriormente. Atualmente leciona somente aulas particulares personalizadas.

Experiência em desenvolvimento de capital humano (pessoa física ou empresa), tendo conhecimento em diversos segmentos de negócios.

Possui ampla experiência nas áreas de Recursos Humanos, Administrativa e Financeira, tendo desenvolvido também trabalhos com foco em gestão de pessoas em sincronicidade com o desenvolvimento destes setores.

Graduada em Psicologia pela Universidade Gama Filho, com formação extensiva em Bioenergética e Treinamento de Desenvolvimento de Pessoal.

Curriculum Vitae de Natalia

Education

UGF -Universidade Gama Filho
Rio de Janeiro
Bachelor of Psychology

UGF -Universidade Gama Filho
Rio de Janeiro
University Extension Course -
Training and Development
Associação Bioenergética
Rio de Janeiro
University Extension Course - Bioenergética
Qualifications
Managerial Skills – Monitoring results, ability to motivate teams, people management, time management, decision making, multitasking, team coordination, leadership, technical skills, organizational vision, conceptual skills, ability to conduct and evaluate research, human skills, proactive.
Personal Skills – Self-taught, ability to integrate people, motivation, creativity, dynamism, efficiency, spontaneity, adaptability, fast learner, good communication and expression skills, good interpersonal relationship, group worker, will power, initiative, leadership, sociability.
Training – Operational and behavioral training programs, people development, training of multipliers.

Languages English - Fluent (lived 13 years in the United States) - Spanish - Basic

Professional Experience
BOTTERODO BRASIL MAQUINA PARA VIDROS LTDA
Business Activity: Glass Technology - Position: Administrative Officer – October/2012 till now
Activities/Experience: Coordinate, supervise and guide the activities of the administrative area /financeira/RH .
Summary of main responsibilities:
Manage and administer the various activities of the area, namely:
Analyze and plan cash flow
Ensure the achievement of all banking and financial operations together with the receipts and payments through cash flow, approve payments from a critical analysis on the data and values involved
Issue service invoices to customers and installation and warranty invoices to Bottero SPA
Monitor billing processes (national and international)
Analyze managerial reports and other sources of information with a view to the improvement of the result of the unit.
Make decisions of medium impact on the basis of managerial reports
Provide Bottero Italy with all routine information necessary for making decisions.
Follow the importation processes (direct customer / nationalized), purchases and inventory control.
Manage all unit contracts and insurances
Administration of personnel/HR
Monitored integration and training of new employees
Participate in the design and development of new projects or actions, involving the human element, such as communications, motivation, assessment of competence, conflict mediation, monitoring of organizational climate.
Define methodologies for analysis, monitoring and the development of performance indicators
Coordination of administrative activities
Ensure the preparation of the budget
Ensure the achievement of sectoral targets

MAQUINA DE VENDAS DIRETA LTDA ME
Business Activity: Direct Sale - Position: Administrative Manager – Mar-Jul/2012 (company closed Jul-12)
Activities/Experience: Responsible for Human Resources Department with 15 people, recruiting and selection process with 100-200 people/week, interviews (Individual and group), presentations, developing and applying motivational and instructional training to personnel. Working with major employment companies on opening positions and profile analysis. Coordinating general administrative areas, commercial/Sales and financial departments.
ONE2ONE DIRECT CONNECTION (Company became Maquina de Vendas Direta)
Business Activity: Direct Sale - Position: Commercial Advisor – July/11 to Fev/12
Activities/Experience: Sales control, including recordkeeping, daily promotions, cost control; Control and purchase of products; vendor’s records, commissions, allowance; evaluation and training of personnel; Verifying productivity of recruiting department, preparing and applying training material.
RESTAURANTE E CACHAÇARIA DIVINA GULA LTDA
Business Activity: Restaurant Position: Administrative Manager – 2010
Activities/Experience: General management, analyses of current model activities of the departments and the impact on processes, definition of objectives and operational planning of the departments, review of performance of tasks and measures designed to simplify the work and reduce the cost of operations, development of operational procedures and spreadsheets control, supervision of financial and human resources department activities. Implementation of new sales/inventory control system (Girassol-Colibri).
NORVINCO – INDÚSTRIA DE EMBALAGEM NORDESTE LTDA
Business Activity: Packing Industry Position: Supervisor Financial/Administrative – 2009-2010
Activities/Experience: Supervision of the activities of accounts payable/receivable and treasury, preparation of cash flow forecasts, analyses and approval of purchase orders, credit analyses and applications approval. Application and development of procedures, preparation of management reports, verification of processes of all documentation relating to the financial, administrative and human resources departments, cash flow preparation, collection control.
BEST BOOKKEEPING SERVICES – MIAMI - FL
Business Activity: Outsourcing Bookkeeping/Consulting Services Position: Consultant/Bookkeeper – 1999-2008
Activities/Experience: Full service bookkeeping, company incorporation, accounting system setup, development of operational procedures, financial data entry, accounts payable and receivable activities, budgeting, payroll processing, inventory reconciliation, account reconciliation and cash flow management, monthly financial reports and analyses, year-end reports, sales tax returns, office organization, training and company setup on financial software (Peachtree and QuickBooks), billing programs (TimeSlips) and other similar, team development training.

SOUZA CRUZ S.A.
Business Activity: Industry Position: Technical Training – 1992-1995
Activities/Experience: Structuring the new training department, developing goals and objectives, procedures and instructions relating to the department activities, developing rules, documentation and application forms, control and analyses of costs, behavioral training, preparation of multipliers, evaluation of trainings.

Courses
Mapping and Modeling of Processes – Com Exito – 2011;
6 Sigma – Catho – 2011;
Personal Department Model – Catho – 2011;
Leadership – Catho – 2011;
Quality Management – Portal Educação – 2010;
People Management in Organizations – Portal Educação – 2010;
Financial Management – Advancerh – 2009/2010;
Financial Management – Portal Educação – 2009
Time Administration – Portal Educação – 2009;
Strategies for training - Dorsey Rocha e Associados - São Paulo – 1995;
Training the Trainer – IMAM - São Paulo – 1995;
Evaluation of Training and Development: Principles and Practices – IDORT - São Paulo – 1995;
Training Administration – Fundação Getúlio Vargas – Rio de Janeiro – 1994.

Computer Courses - Microsoft Office (Excel, Word, Access, PowerPoint), MS Visio, Quickbooks e Peachtree (Financial Softwares), TimeSlips, DM2, Gerenciador Financeiro Banco do Brasil, Girassol Food.

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